REGULAMIN KONKURSU
LOGOTYP
ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO WE WŁOSZCZOWIE
I. Organizator konkursu i jego cele.
1. Konkurs organizowany jest przez Dyrekcję Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie.
2. Celem konkursu jest wybranie znaku graficznego - logo dla ZSP nr 2 oraz wyszukanie i wypromowanie młodych ludzi uzdolnionych plastycznie.
II. Warunki uczestnictwa w konkursie.
1. Konkurs ma charakter zamknięty – mogą w nim wziąć udział tylko uczniowie naszej szkoły bez ograniczeń wiekowych.
2. Uczestnicy konkursu przygotowują swoje prace indywidualnie – nie przewiduje się możliwości grupowego przygotowania prac.
3. Każdy uczestnik może przedstawić maksymalnie dwie prace (dwie wersje logo szkoły).
4. Prace konkursowe muszą być wykonane zgodnie z przyjętymi i opisanymi w niniejszym regulaminie zasadami.
5. Zwycięzcy konkursu akceptują fakt, że nagrodzone i wyróżnione projekty (logo) stają się własnością ZSP nr 2 we Włoszczowie. Finaliści konkursu zrzekają się praw autorskich do projektów składając oświadczenie o nieodpłatnym zrzeczeniu się praw na rzecz Zespołu Szkół.
6. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 5, stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
III. Wymagania, jakie powinien spełniać projekt.
1. Pracę należy przygotować w programie graficznym Corel Draw lub Adobe Photoshop i zapisać w rozszerzeniu właściwym dla tego programu.
2. Logo szkoły musi mieć charakter statyczny i wysoką rozdzielczość (minimum 300 dpi) – by umożliwić poprawny wydruk.
3. Projekt logo szkoły powinien przewidywać możliwość maksymalnie wszechstronnego wykorzystania i adoptowania logo, tak by, np. mogło być umieszczane na drukach firmowych, wizytówkach, gadżetach, itp.
IV. Miejsce i termin składania prac konkursowych
1. Prace w nieprzekraczalnym terminie do 29 marca 2013 należy składać w wersji elektronicznej na e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Autor projektu oprócz nośnika elektronicznego dostarcza wydruk z przygotowanym projektem. Praca musi być podpisana (imię, nazwisko, klasa).
3. Organizator konkursu nie zwraca prac.
V. Kryteria oceny prac konkursowych.
1. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, składającą się z 5 członków powołaną przez Dyrektora szkoły spośród nauczycieli grafiki komputerowej i nauczycieli przedmiotów humanistycznych.
2. Dyrektor szkoły jest przewodniczącym Komisji.
3. Z przebiegu konkursu Komisja sporządzi protokół, zawierający w szczególności listę zwycięzców.
4. Komisja dokona oceny prac konkursowych (logo szkoły) zgodnie z następującymi kryteriami:
- nawiązanie do typów szkół funkcjonujących w ZSP nr 2;
- nawiązanie do tradycji, historii szkoły i patrona;
- estetyka, oryginalność, innowacyjny charakter projektu, wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania;
- funkcjonowanie w wersji czarno-białej i barwnej;
- funkcjonalność na stronie internetowej.
5. Decyzje Komisji są nieodwołalne.
6. Organizatorom przysługuje prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku niskiego poziomu projektów.
7. Wyniki konkursu zostaną podane do wiadomości publicznej na stronie internetowej Zespołu Szkół.
VI . Nagrody.
1. Przewiduje się przyznanie nagrody rzeczowej o wartości do 250 zł w kategorii za najlepsze logo szkoły.
2. Organizator konkursu może przyznać wyróżnienia osobom, których prace uznano za interesujące.
VII . Postanowienia końcowe.
1. Prawo interpretacji regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi konkursu.
2. W sprawach nieobjętych niniejszym regulaminem rozstrzyga organizator konkursu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie. Z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej szkoły (lub w inny zwyczajowy sposób w szkole), stają się one obowiązujące.
4. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o finaliście konkursu w mediach i Internecie.
FORMULARZ OŚWIADCZENIA |