rysowanie-kredka

 

REGULAMIN KONKURSU

NA LOGO I BANER

 ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 

IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO 

WE WŁOSZCZOWIE

 

 

 

     

 
 
 

 

I.  Organizator konkursu i jego cele.

 

1.      Konkurs organizowany jest przez Dyrekcję Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2  im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie.

2.      Celem konkursu jest wybranie logo i banera tytułowego na stronę szkoły dla ZSP nr 2 oraz  wyszukanie  i wypromowanie młodych ludzi uzdolnionych plastycznie.

 

II.    Warunki uczestnictwa w konkursie.

1.      Konkurs ma charakter zamknięty – mogą w nim wziąć udział tylko uczniowie naszej szkoły bez  ograniczeń wiekowych.

2.      Uczestnicy konkursu  przygotowują swoje prace indywidualnie – nie przewiduje się możliwości grupowego przygotowania prac.

3.      Każdy uczestnik może przedstawić maksymalnie dwie prace (dwie wersje logo i dwie wersje banera szkoły).

4.      Prace konkursowe muszą być wykonane zgodnie z przyjętymi i opisanymi w niniejszym regulaminie zasadami.

5.      Zwycięzcy konkursu akceptują fakt, że nagrodzone i wyróżnione  projekty  (logo i banera) stają się własnością ZSP nr 2 we Włoszczowie. Finaliści konkursu zrzekają się praw autorskich do projektów składajac oświadczenie o nieodpłatnym zrzeczeniu się praw na rzecz Zespołu Szkół.

6.      Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 5, stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.

 

III. Wymagania, jakie powinien spełniać projekt.

1.      Pracę należy przygotować w dowolnym programie graficznym i zapisać w rozszerzeniu  właściwym dla  tego programu. Kopię grafiki należy zapisać w  popularnym rozszerzeniu gif / jpeg / png.

2.      Baner  szkoły może mieć charakter statyczny. Może też  być wykonany w dowolnej technice animacyjnej.

3.      Baner szkoły  powinien mieć ograniczoną wielkość by pasował do strony internetowej szkoły (wymiary 980 pikseli szerokości i 130 pikseli wysokości). Plik zawierający baner nie może być przesadnie duży (do 200 Kb).

4.      Logo szkoły musi mieć charakter statyczny i wysoką rozdzielczość (minimum 300 dpi) – by umożliwić poprawny wydruk.

5.      Projekt logo szkoły  powinien  przewidywać możliwość maksymalnie wszechstronnego wykorzystania i adoptowania logo, tak by, np. mogło być umieszczane na drukach firmowych, wizytówkach, gadżetach,itp.

 

IV.   Miejsce i termin składania prac konkursowych

1.      Prace  w nieprzekraczalnym terminie do 15 maja 2009 należy składać  w wersji elektronicznej w sekretariacie szkoły. Praca powinna być zapisana na płycie CD lub innym nośniku.

2.      Autor projektu oprócz nośnika elektronicznego dostarcza wydruk z przygotowanym projektem. Praca musi być podpisana (imię , nazwisko, klasa).  

3.      Organizator konkursu nie zwraca prac.

 

V.    Kryteria oceny prac konkursowych.

1.      Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, składającą się z 5 członków powołaną przez Dyrektora szkoły spośród nauczycieli informatyków i nauczycieli przedmiotów humanistycznych.

2.      Dyrektor szkoły jest przewodniczącym Komisji.

3.      Z przebiegu konkursu Komisja sporządzi protokół, zawierający w szczególności listę zwycięzców.

4.      Komisja dokona oceny prac konkursowych (baner i logo szkoły) zgodnie z następującymi kryteriami: 

 

  • nawiązanie do typów szkół funkcjonujących w ZSP nr 2;
  • nawiązanie do tradycji, historii szkoły i patrona;
  • estetyka, oryginalność, innowacyjny charakter projektu, wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania;
  • funkcjonowanie w wersji czarno-białej i barwnej;
  • funkcjonalność na stronie internetowej.

5.      Decyzje Komisji  są nieodwołalne.

6.      Organizatorom przysługuje prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku niskiego poziomu projektów.

7.      Wyniki konkursu zostaną podane do wiadomości publicznej na stronie internetowej Zespołu Szkół.

 

VI .  Nagrody.

1.      Przewiduje się przyznanie dwóch nagród rzeczowych o wartości do 150 zł każda

        w  kategorii najlepsze logo szkoły

        w kategorii najlepszy baner szkoły

2.      Organizator  konkursu może przyznać wyróżnienia osobom, których prace uznano za  interesujące.

 

VII .  Postanowienia końcowe.

1.      Prawo interpretacji regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi konkursu.

2.      W sprawach nieobjętych  niniejszym regulaminem rozstrzyga organizator konkursu.

3.      Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w regulaminie. Z chwilą ich opublikowania na stronie internetowej szkoły, stają się one obowiązujące.

4.      Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o finaliście  konkursu w mediach i Internecie.

 

 

 

Formularz oświadczenia - konkurs

 

 

 

     pobierz w formacie pdf pdfico      pobierz w formacie doc wordico

 

 OŚWIADCZENIE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja ………………………………………………, zamieszkały/a w …………………………...

(imię i nazwisko) (adres zamieszkania)

oświadczam, że przekazuję  nieodpłatnie prawa autorskie do projektu logo / banera, zgłoszonego w konkursie na logo / baner szkoły, organizowanym w miesiącu  kwietniu – maju 2009 r. na rzecz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 we Włoszczowie im. Hetmana Stefana Czarnieckiego,  29-100 Włoszczowa, Koniecpolska 40.

 

Jednocześnie oświadczam, że jestem jedynym autorem wspomnianego wyżej projektu, a tym samym osobą uprawnioną do dysponowania prawami autorskimi.

……………………………………………

(data, imię i nazwisko)

 

Regulamin przygotował: C. Świetlicki.

Dziękuję za udzieloną  pomoc kolegom  R. Pacanowskiemu,  K. Rosińskiemu i J. Witczykowi .