Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie

 

ogłasza

 

KONKURS FOTOGRAFICZNY – IV Edycja

na temat

IMPRESJE NOCNE

 

POD PATRONATEM:

altalt

Starostwa Powiatowego i  Gminy Włoszczowa

 

alt

1. Cele konkursu

- zachęcenie uczniów do twórczej pracy z aparatem fotograficznym

- umożliwianie młodzieży zaprezentowanie swojego dorobku twórczego

- rozwijanie zainteresowań i pasji fotograficznej

- upowszechnienie i popularyzacja fotografii jako dziedziny sztuki

- kształcenie umiejętności obserwowania otaczającego nas świata.

2. Warunki uczestnictwa

Konkurs skierowany jest do uczniów ZSP Nr 2 „Czarniecki” oraz dla uczniów Gimnazjów Powiatu Włoszczowskiego.

Każdy z autorów może nadesłać do 3 fotografii, z dopiskiem: Impresje nocne

3. Technika wykonania prac jest dowolna (zdjęcia kolorowe lub czarno-białe).

 

4. Rozmiar zdjęć: A4.


5. Nie będą przyjmowane na konkurs zdjęcia noszące znamiona plagiatów.


6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania fotografii i tekstów o treściach powszechnie uznawanych za obraźliwe, naruszających prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających elementy pornograficzne lub w sposób oczywisty godzących w uczucia religijne. Decyzja o usunięciu takich treści jest niepodważalna i ostateczna.

 

7. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest wypełnienie oświadczenia (wypełnionego i podpisanego) dostarczonego wraz ze zdjęciami – wzór zgłoszenia i oświadczenia jest załącznikiem go regulaminu.


8.
Termin i miejsce nadsyłania prac

Zdjęcia należy nadsyłać od 12.02. do 15.03. 2014 r. do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2
im. Hetmana Stefana Czarnieckiego we Włoszczowie, 29-100 Włoszczowa, ul. Koniecpolska 40 lub dostarczyć osobiście do sekretariatu Szkoły w godz. 8.00 do 15.00.

 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 18.03.2014 roku

9. Jury zastrzega sobie, że z chwilą nadesłania fotografie przechodzą na własność organizatorów, którzy przejmują autorskie prawa do nadesłanych prac.

 

10. Wszyscy laureaci zostaną powiadomieni o werdykcie jury drogą e-mailową.


11. Organizatorzy przewidują nagrody dla autorów najlepszych prac:

  • uczestnictwo w Międzynarodowych Targach Film, Video, Foto w Łodzi 28 marca br.,

  • aparat fotograficzny

  • udział w profesjonalnej sesji fotograficznej w szkolnym atelier pod kierunkiem zawodowego fotografika,

  • cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez:

Dyrekcję ZSP 2 „Czarniecki” we Włoszczowie

Starostwo Powiatowe

Gminę Włoszczowa

 

Zapraszamy donadsyłania zdjęć

 

 

 

 

KONKURS FOTOGRAFICZNY (edycja IV - 2014 r.)

 

 

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

 

 

IMIĘ:

 

 

NAZWISKO:

 

 

NAZWA SZKOŁY

 

 

NR TELEFONU (ucznia):

 

 

E-MAIL (ucznia):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Niniejszym zgłaszam uczestnictwo w Konkursie i akceptuję Regulamin Konkursu dostępny na http://www.zsp2wloszczowa.pl/.

  2. Wyrażam zgodę na podanie nazwiska i imienia - informacji niezbędnych do opisania prac na wystawę i ogłoszenie wyników na stronie szkoły.

 

 

 

 

 

Miejscowośc, data Podpis uczestnika

 

 

 

 

 

 

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO

 

WE WŁOSZCZOWIE

 

ul. Koniecpolska 40, 29 -100 Włoszczowa; tel. (41) 3942212 (sekretariat)

 

 

 

 

 

 

 

ZGODA RODZICÓW NA WYJAZD DZIECKA NA WYCIECZKĘ

 

POTWIERDZENIE ZAPOZNANIA SIĘ Z REGULAMINEM WYCIECZEK ZSP NR 2

 

ORAZ SKRÓCONYM PROGRAMEM WYJAZDU

 

 

 

 

 

A. Wyrażam zgodę na wyjazd mojego syna/mojej córki .........................................................................................

 

(imię i nazwisko)

 

 

 

uczęszczającego do szkoły ........................................................................................................................................
(wpisać nazwę szkoły)

 

 

 

z klasy ........................ na wyjazd na do Łodzi na XVII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego i

 

 

 

Video , 2012 w dniu 28 III 2014 r.

 

 

 

Równocześnie potwierdzam zapoznanie się ze skrócony programem wycieczki i regulaminem wycieczki.

 

 

 

 

 

 

 

................................. .............................................

 

(data) (podpis rodzica, opiekuna)

 

 

 

B. Informacje o dziecku: syn/córka

 

dobrze/źle (proszę podkreślić) znosi jazdę autobusem,

 

inne ważne uwagi dotyczące zdrowia dziecka ..........................................................

 

....................................................................................................................................

 

w przypadku choroby lokomocyjnej zobowiązuję się zaopatrzyć dziecko w środki umożliwiające jazdę autokarem.

 

 

 

C. Dane osobowe uczestnika wycieczki:

 

adres zamieszkania ....................................................................................................

 

....................................................................................................................................

 

numer telefonu (również rodzica) .............................................................................

 

 

 

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam:

 

 

 

 

 

............................................

 

(czytelny podpis rodzica)

 

 

 

UWAGI - WAŻNE

 

 

 

- uczestnik wyjazdu musi posiadać aktualna legitymację szkolną;

 

- rodzic / opiekun prawny zobowiązany jest odebrać uczestnika wycieczki w określonym dniu/ określonej godzinie;

 

- uczestnik wycieczki powinien posiadać pewna kwotę pieniędzy na posiłek oraz bilet wstępu na Targi (15 zł), organizator wyjazdu - ZSP Nr 2 zapewnia uczestnikowi bezpłatny przejazd na Targi i opiekę merytoryczną podczas ich trwania;

 

- przed wycieczką lub wcześniej należy przekazać do ZSP Nr 2 dokumenty - podpisaną zgodę na wycieczkę, podpisany przez ucznia regulamin;

 

 

 

SKRÓCONY PROGRAM WYJAZDU

 

 

 

- wyjazd: 28 III 2014 r, ul. Koniecpolska 40 (budynek ZSP Nr 2), godz. .................................;

 

- przyjazd: 28 III 2014 r., ul Koniecpolska 40 (budynek ZSP Nr 2), godz. .............................;

 

- udział w Targach i organizowanych na nich warsztatach fotograficznych/ filmowych godz. 10 - 18