Kinder Joy of moving Alternatywne Lekcje WF

PKOl objął patronat nad kolejną odsłoną
 projektu ,,Kinder Joy of moving"

18.12.2020 r.

WF możliwy dzięki e-platformie

Projekt Alternatywne Lekcje WF e-platforma wpisuje się w misję edukacji olimpijskiej Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Alternatywne lekcje WF, realizowanego przez Fundację Moniki Pyrek. Jego dotychczasowa formuła – stacjonarne zajęcia sportowe w szkołach podstawowych – zostały z uwagi na pandemię koronawirusa przeniesione do internetu.

- E-platforma jest miejscem, w którym pokazujemy dzieciom, jak bawić się sportem – mówi była lekkoatletka, czterokrotna olimpijka i medalistka mistrzostw świata Monika Pyrek.

Podsumowanie dyskusji z 2 kwietnia 2020r. To miejsce spotkań on-line, baza wiedzy, motywacji...   

                           To połączenie sportu, zabawy i edukacji w jednym. E-platforma jest interaktywna, otwarta, darmowa. Każdy może z niej korzystać w sposób nieograniczony. Są na niej dostępne sportowe materiały video, podcasty, konkursy i quizy, również aktywujące i sprawnościowe. To skarbnica wiedzy – w tym także z zakresu tematyki olimpijskiej – praktycznych wskazówek, ale też ogrom motywacji i inspiracji w różnej formie. Wszystko po to, żeby dotrzeć do odbiorców z każdej strony: do jednych może łatwiej dotrze dźwięk, do drugich obraz, do reszty tekst.

E-platforma to też wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom nauczycieli, którzy szukają narzędzi do kreatywnego działania z dziećmi i młodzieżą. Co ważne, nie kładzie się tu dużego nacisku na rywalizację, a na rozwój osobisty młodych ludzi. Dla nich sport może stać się źródłem radości i zabawy, sposobem na odstresowanie się, zbudowanie relacji z rówieśnikami oraz pewności siebie.

Także rodzice znajdą tu sposoby na wspólne spędzanie czasu ze swoimi dziećmi oraz sprawdzenie, jak zachowują się w rożnych sytuacjach.

Projekt Alternatywne Lekcje WF e-platforma wpisuje się w misję edukacji olimpijskiej Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Każda forma wsparcia naszych grup odbiorców w sytuacji nauczania zdalnego bądź hybrydowego jest przyjmowana z dużym entuzjazmem.

 

 

 

Źródło: info Sekretariat ZS Nr 2
Redakcja: Lidia Jurek