W imieniu Organizatora zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie na najlepszą grafikę - LOGO dla ZSP Nr 2. Szczegóły znajdziecie w regulaminie...
REGULAMIN KONKURSU NA LOGO
ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
NR 2 WE WŁOSZCZOWIE
IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO
I. Organizator konkursu
1.Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 we Włoszczowie
II. Cel i przedmiot konkursu
1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 we Włoszczowie.
2. Logo wykorzystywane będzie przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych oraz przez organy jemu podlegających do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
3. Konkurs trwa: 22.12.2016 r. - 13.02.2017 r.
III. Warunki uczestnictwa w konkursie
1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły.
2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).
3. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi
w regulaminie.
4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz ZSP Nr 2 we Włoszczowie.
6. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
IV. Forma prezentacji pracy konkursowej
1. Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, internet, pisma, ulotki.
2. Prace należy wykonać korzystając z technik komputerowych. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:
a) na formacie A4 należy przedstawić znak mieszczący się w polu 15 cm x 15 cm
b) w swej treści projekt nie może zawierać elementów obraźliwych.
c) każdy projekt powinien być przedstawiony w wersji kolorowej i czarno-białej.
d) logo winno charakteryzować się następującymi cechami;
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane z naszą szkołą
- być łatwe w wydruku
- wzbudzać pozytywne emocje,
- składać się :
o tylko z logotypu (stylizacji literowej)
o tylko z elementu graficznego będącego symbolem
o lub też zawierać połączenie obu tych elementów.
3. Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
4. Prace należy składać w estetycznej formie, w kopercie opatrzonej hasłem („Konkurs na logo szkoły”), w której uczestnik podaje:
- imię i nazwisko,
- klasę,
- płytę z nagraną pracą jeżeli jest ona wykonana techniką komputerową w oryginalnym formacie oraz skompresowany do formatu PNG wraz z nazwą programu, w którym projekt został wykonany.
V. Miejsce i termin składania prac konkursowych
1. Prace należy składać do dnia 13.02.2017r., do Samorządu Uczniowskiego ZSP 2.
2. Prace konkursowe, które nie spełniają wymagań, o których mowa w regulaminie
konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
4. Organizator nie zwraca prac.
VI. Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
- oryginalność znaku, łatwość zapamiętania,
- czytelność i funkcjonalność projektu,
- estetyka wykonania.
VII. Ocena prac konkursowych
1. Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
- pan Marek Ledwoch - Dyrektor ZSP Nr 2
- pani Olczyk Justyna
- pani Kaczmarska Renata
- pan Mulewicz Stanisław
- pan Świetlicki Cezary
- Damian Górski - Przewodniczący SU
VIII. Rozstrzygnięcie konkursu
1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
2. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
3. Planowana data ogłoszenia wyników 14.02.2017 r.
4. Wyniki zostaną ogłoszone podczas akademii z okazji Walentynek.
Źródło Przewodniczący SU ZSP Nr 2 Damian Górski, kl. III TE/TG/TŹ
Redakcja: Lidia Jurek i Monika Kaczmarska