Nowy-1W imieniu Organizatora zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie na najlepszą grafikę - LOGO dla ZSP Nr 2. Szczegóły znajdziecie w regulaminie...

 

 

Nowy-2 Nowy-3

 

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO

ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH

NR 2 WE WŁOSZCZOWIE

IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO

I. Organizator konkursu

  1.Organizatorem konkursu na opracowanie logo szkoły jest Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 we Włoszczowie

 

II. Cel i przedmiot konkursu

1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 we Włoszczowie.

2. Logo wykorzystywane będzie przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych oraz przez organy jemu podlegających do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

3. Konkurs trwa: 22.12.2016 r. - 13.02.2017 r.

III. Warunki uczestnictwa w konkursie

 1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły.

2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo (zespół do 3 osób).

3. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi
w regulaminie.

4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.

5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz ZSP Nr 2 we Włoszczowie.

6. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

IV. Forma prezentacji pracy konkursowej

1.   Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, internet, pisma, ulotki.

2.   Prace należy wykonać korzystając z technik komputerowych. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:

 

a) na formacie A4 należy przedstawić znak mieszczący się w polu 15 cm x 15 cm

b) w swej treści projekt nie może zawierać elementów obraźliwych.

c) każdy projekt powinien być przedstawiony w wersji kolorowej i czarno-białej.

d) logo winno charakteryzować się następującymi cechami;

  • być czytelne i łatwe do zapamiętania,
  • być łatwo identyfikowane z naszą szkołą
  • być łatwe w wydruku
  • wzbudzać pozytywne emocje,
  • składać się :

o tylko z logotypu (stylizacji literowej)

o tylko z elementu graficznego będącego symbolem

o lub też zawierać połączenie obu tych elementów.

 

3.   Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.

4.   Prace należy składać w estetycznej formie, w kopercie opatrzonej hasłem („Konkurs na logo szkoły”), w której uczestnik podaje:

  • imię i nazwisko,
  • klasę,
  • płytę z nagraną pracą jeżeli jest ona wykonana techniką komputerową w oryginalnym formacie oraz skompresowany do formatu PNG wraz z nazwą programu, w którym projekt został wykonany.

 

V. Miejsce i termin składania prac konkursowych

1. Prace należy składać do dnia 13.02.2017r.,  do Samorządu Uczniowskiego ZSP 2.

2. Prace konkursowe, które nie spełniają wymagań, o których mowa w regulaminie

konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.

3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.

4. Organizator nie zwraca prac.

VI. Kryteria oceny prac konkursowych

 Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

  • zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
  • oryginalność znaku, łatwość zapamiętania,
  • czytelność i funkcjonalność projektu,
  • estetyka wykonania.

 

VII. Ocena prac konkursowych

1. Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:

  • pan Marek Ledwoch - Dyrektor ZSP Nr 2
  • pani Olczyk Justyna
  • pani Kaczmarska Renata
  • pan Mulewicz Stanisław
  • pan Świetlicki Cezary
  • Damian Górski - Przewodniczący SU

VIII. Rozstrzygnięcie konkursu

1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.

2. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.

3. Planowana data ogłoszenia wyników 14.02.2017 r.

4. Wyniki zostaną ogłoszone podczas akademii z okazji Walentynek.

 Nowy-4


Źródło Przewodniczący SU ZSP Nr 2 Damian Górski, kl. III TE/TG/TŹ

Redakcja: Lidia Jurek i Monika Kaczmarska